Articles

DIETE DE SLABIT 4 kg in 4 zile

In cumsaslabim on iunie 16, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , ,

DURATA: 4-8 zile

KILOGRAME PIEDUTE: 4 kg in 4 zile

CONTRAINDICATII: este interzisa persoanelor cu probleme hepatice si renale

STRUCTURA:
• 1 zi: legume (se pot consuma cate legume doriti)
• 2 zi: iaurturi (se pot consuma cate legume doriti)
• 3 zi : carne (se pot consuma cate legume doriti)
• 4 zi :fructe (se pot consuma cate legume doriti)

AVANTAJE:
• Puteti urma acest regim destul usor si aproape oriunde v-ati afla.
• Nu apare senzatia de foame, fructele (bananele,perele…) fiind satioase.
• Nu sunt costisitoare.

INCONVENIENTE:
• Aduce foarte putine calorii organismului;
• Prezinta carente nutritive importante (de vitamine, proteine etc.)
• Acest regim poate provoca subnutritie daca este urmat o perioada mai indelungata decat cea indicate.

Sursa: infoslabire.ro

Articles

Hidratarea – cheia unui antrenament reusit

In Fără categorie on iunie 16, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , ,

Exercitiile fizice practicate in fiecare zi sunt o metoda excelenta de a slabi si de a te simti bine. Totusi cheia unui program de antrenament reusit se refera la hidratare. Pagubele pe care le poti produce organismului prin deshidratare sunt mult mai importante decat orice posibile beneficii.

S-a estimat ca organismul uman poate pierde pana la ¾ din lichidul corporal la fiecare sesiune de exercitii fizice. In aceasta situatie riscul crampelor, insolatiilor si ametelilor e foarte mare. Din aceasta cauza e imperativ necesar sa urmezi cativa pasi prin care sa te mentii hidratat si sa eviti deshidratarea. Urmeaza sfaturile urmatoare in timp ce faci miscare pentru a te mentine hidratat si sanatos.

Bea o cantitate suficienta de apa
Pare o solutie simpla sa bei apa suficienta in timpul antrenamentului. Totusi, modul in care bei apa e la fel de important ca bautul efectiv al acesteia. Inghitirea a 4 litri de apa rece ca gheata in mijlocul sesiunii de antrenament nu e o solutie buna.
Te pot apuca crampe stomacale, sau organismul tau poate intra in stare de soc din cauza schimbarii bruste de temperatura. E bine sa bei jumatate de litru de apa inainte de antrenament si 750 de ml pentru fiecare ora de exercitii. Termina programul band aproximativ jumatate de litru de apa pentru a te racori.

Bauturi sportive
Cand te antrenezi, corpul tau pierde fluide, minerale si electroliti prin transpiratie. Nivelurile de sodiu, potasiu si alti electroliti pot sa scada intr-un mod periculor pe parcursul antrenamentului. Asa ca, bauturile speciale pentru sportive cum ar fi Gatorade sau PowerAde te pot ajuta sa inlocuiesti aceste minerale. Totusi ar fi bine sa verifici etichetele acestor produse pentru a te asigura ca nu contin cantitati prea mari de zahar. S-a putea sa ajungi sa consumi mai multe calorii decat arzi. Majoritatea brandurilor au acum disponibile si produse cu un continut redus de zahar.

Evita bauturile cu cafeina
E bine sa eviti bauturile cu cafeina inainte, in timpul si imediat dupa antrenament. Cafeina poate avea un efect diuretic asupra organismului si orice bautura pe care o bei va fi insuficienta. Cafeina nu este un produs care sa poata oferi organismului cele necesare pe parcursul antrenamentului. Cand bei un suc sau o cafea, te vei simti de fapt mai insetat decat inainte. In general, bauturile pe baza de cafeina sunt si o sursa importanta de zahar, asa ca ar fi mai bine sa le eviti.

Hidrateaza-te in mod regulat
Desi e foarte important sa bei suficiente lichide pe parcursul antrenamentului, e de asemenea important sa te hidratezi in mod normal. Bea suficienta apa si alte bauturi sanatoase pe parcursul zilei, chiar si atunci cand nu faci miscare. Pana la urma, daca organismul tau este deschidratat, cateva pahare de apa inainte de antrenament nu vor rezolva problema. Mentine un echilibru sanatos, si va fi mai usor sa te mentii hidratat in timpul antrenamentului.

In concluzie
Nu conteaza daca faci miscare pentru a arde calorii sau doar pentru ca iti place, e important sa te mentii hidrata. Nu e greu sa iti mentii organismul hidratat. Cand organismului tau ii este sete, bea o cantitate suficienta de lichide si evita acele fluide care te fac sa iti fie si mai sete.

Sursa: dieta-slabire.com

Articles

Cate mese pe zi sunt recomandate

In Fără categorie on iunie 16, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , ,

Majoritatea acelora care se preocupa de starea lor fizica inteleg importanta frecventei cu care se ia masa, dar multi dintre ei isi inchipuie 3 mese pe zi sunt suficiente. Cu cat mananci mai des cu atat corpul tau va fi mai eficient in procesarea alimentelor pe care le consumi.

Compara un numar de 3 mese pe zi cu 6 mese pe zi e ca si cum ai compara un Porsche 911 Turbo cu o masina Yugo. Da, poti sa ai rezultate cu trei mese bine alese, dar nu vei ajunge nici pe departe la potential maxim in acest fel (si rezultatele vor aparea mai greu).

Printre beneficiile mancatului frecvent se numara:

a. O rata metabolica mai buna
b. Un nivel al energiei mai ridicat
c. O depunere mai redusa a grasimii datorita portiilor mai mici
d. Pofta de mancare redusa
e. Un nivel echilibrat al glicemiei si al secretiei de insulina
f. Calorii mai multe utilizate pentru dezvoltarea muschilor
g. O mai buna absorbtie si utilizare a nutritientilor

In functie de obiectivele dietei pe care o tii, ar trebui sa mananci de cel putin 5 ori pe zi. Aceste mese nu ar trebui sa insemna farfurii pline cu mancare, ci mai degraba ar trebui sa consiste in portii mici care sa contina cantitati suficiente de proteine, carbohidrati si grasimi. Pe de alta parte, multi cred ca daca mananca un mar sau daca beau un shake proteic intre mese, asta inseamna ca au mancat. Dar daca nu faci un echilibru intre macro nutrienti, inseamna ca nu profiti integral de metabolismul corpului tau.

Sursa: dieta-slabire.com

Articles

Top 10 – cele mai bune alimente pentru a slabi rapid

In cumsaslabim on iunie 16, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , , ,

Exercitiile fizice regulate sunt doar o parte din ecuatia pentru un corp frumos si sanatos. A consuma alimentele potrivite e o alta parte din ecuatia pierderii rapide in greutate. De fapt, as putea afirma ca alimentatia este principalul element care te ajuta sa fi intr-o forma maxima. Nu poti sa te bati cu greutatea printr-o o dieta proasta.

Exista mai multe alimente cu numeroase calitati nutritinale. Lista celor mai importante 10 alimente este folositoare pentru a sti ce anume sa includeti in dieta pentru a slabi repede, a arata mai bine si a fi mai sanatos.

1. Carnea slaba de vaca

Sunt multe persoane care au tinut cura de slabire si au incercat sa reduca foarte mult consumul de carne rosie. Desi sunt unele carnuri grase de care ar trebui sa te feresti, exista totusi si carne slaba rosie. Chiar mai slaba decat cea de pui.

In plus, carnea slaba e o sursa importanta de fier, zinc si proteine de calitate. Asigura-te doar ca alegi carnea slaba si te feresti de grasime.

Cele mai bune bucati sunt costele, muschiul; chiar si la magazin poti gasi carne de vaca cu doar 4% grasime.

100 de grame de carne slaba prajita = 153 de calorii, 5.4 grame de grasime (din care doar 2 grame sunt saturate), 0 grame de carbohidrati, 24.5 grame de proteine, 59 mg de colesterol, 53 mg de sodiu, 333 mg de potasiu, 15% din DZR de zinc si alte minerale in cantitati importante cum ar fi niacina, vitamina B6, acidul folic, vitamina B12, fosfor, magneziu si cupru.

2. Peste/uleiul de peste

Bogat in acizii grasi de tip Omega 3 (cercetatorii spun ca Omega 3 protejeaza impotriva bolilor cardiace) pestele este o buna metoda sa te protejezi de bolile inimii (somonul este printre pestii care are cea mai mare cantitate de Omega 3, desi e cam bogat in grasime).

Alt lucru important cu privire la grasimile din peste este ca te ajuta sa pierzi din grasimea corporala. Gram cu gram, grasimea din peste dezbina grasimea din organism. Ajuta in eliberarea acizilor grasi din celulele grase si in punerea in circulatie a acestora in sange.

Din moment ce organismul tau are nevoie de combustibil pentru acest proces, e recomandat pestele deoarece acesta intensifica procesul.

Recomand pestele de 2-5 ori pe saptamana si suplimente cu ulei de peste in fiecare zi. Am aflat ca te ajuta cu adevarat in eforturile de scadere in greutate.

3. Varza

Care e prima impresie? Te gandesti la o mancare apetisanta?

Varza este de obicei fiarta si este folosita ca garnitura langa sunca sau alt tip de carne; multe persoane nu tin cont potentialul verzei crude.

Unul dintre secretele pierderii in greutate este sa iti reduci apetitul. Una dintre cele mai bune metode in acest sens este sa mananci alimente bogate in fibre. Fibrele incetinesc procesul digestiv si creeaza o senzatie de satietate.

Am descoperit ca varza are unul dintre cele mai mari continut de fibre si carbohidrati similari ca numar cu alte alimente. Iata despre ce vorbesc: 2 cani de varza tocata au doar 24 de calorii. Sunt doar 4 grame de carbohidrati din care 2.5 grame sunt fibre. Asta inseamna ca 60% din carbohidratii din varza sunt fibre. Nici un alt aliment nu reuseste aceasta performanta.

Iata ce influenta are pentru tine in legatura cu slabitul. Fibrele trec prin sistemul digestiv neprocesate. Asta inseamna ca adauga foarte putine calorii, sau chiar deloc, mai ales ca organismul trebuie sa cheltuie energie pentru a procesa.

In momentul in care tu consumi alimente bogate in fibre dar cu putine calorii nu iti va mai fi asa de foame. Si daca nu ai atacuri de foame e foarte posibil sa ajungi la performanta de a nu-ti sabota dieta. Multi isi distrug dieta deoarece consuma alimente procesate cu putine calorii. Rezultatul e dat de variatii ale glicemiei si o senzatie de foame. Dupa cateva saptamani de dieta proasta, organismul simte ca este privat de anumite elemente. O data ce te gasesti intr-o stare de privare vei rezista din ce in ce mai greu tentatiei. Daca mananci alimente bogate in fibre iti vei stapani mai usor foamea si vei duce la bun sfarsit dieta.

Desi varza proaspata nu pare apetisanta, iata ce te poate ajuta. Gandeste-te la varza ca la orice alta legume. In loc sa folosesti salata, incearca varza tocata. Are un gust foarte placut si merge cu varza rosie, castravetii, ardeii si ardeii iuti, rosiile.

In concluzie – daca nu mananci varza in mod normal inseamna ca nu ai profitat de una dintre cele mai bune solutii de slabi.

4. Broccoli

E una dintre cele mai bune pariuri in nutritive. Nu doar faptul ca apartine familiei cruciferelor (care ajuta in tratarea cancerului), dar e si o buna sursa de vitamina C (190% din DZR), vitamina A (25% din DZR sub forma betacarotenului ne toxic) si este o excelenta sursa de fibre solubile, importante pentru o glicemie normala.

Broccoli are de asemenea unii compusi care ajuta barbatii sa scape de excesul de estrogen din organism. Daca ai prea mult estrogen va fi mai dificil sa slabesti.

Broccoli este de asemenea o sursa foarte buna de acid folic (31% din DZR) si o sursa de calciu (21% din DZR) si magneziu.

5. Afinele

In numeroase studii s-a demonstrat ca afinele au cel mai mare continut de antioxidanti. Afinele nu sunt bogate doar in antioxidantii traditionali, ci si in antioxidanti puternici si rari.

Asa cum am spus mai devreme, un aport mare de antioxidanti este esential nu doar pentru sanatate, dar si pentru rezultate mai bune la sala. Antioxidanti precum vitamina C ajuta la reducerea durerilor muscular datorate unei concentratii mari de cortizol (urmare a unor exercitii intense la sala).

Personal imi place sa folosesc afinele in shake-uri proteice. Cumpar pungi de afine inghetate, neindulcite si le depozitez in congelator. Atunci cand vreau un shake pun o cana de afine intr-un blender impreuna cu mix-ul proteic si cu acizi grasi esentiali. Delicioasa combinatie – care da si rezultate!

6. Papaya

Este o comoare necunoscuta de nutrienti. O jumatate din acest fruct exotic asigura aproape aceeasi cantitate de potasiu ca o banana si mai mult decat 100% din necesarul zilnic de vitamina C. este o sursa buna de betacaroten. In plus, papaya are un continut scazut de calorii. Un papaya= 58 de calorii, 15 grame de carbohidrati si multe fibre (un papaya are peste 12 % din DZR).

Papaya este de asemenea o sursa buna de enzime digestive naturale. Iti poti ajuta organismul daca iei 5-6 mese pe zi. Papaya contine de asemenea si acid folic (15% din DZR).

7. Kiwi

Fructul ciudat cu invelis maro paros e importat din Noua Zeelanda si demonstreaza faptul ca esentele tari vin in pachete mici. Fiecare fruct ofera 100% din DZR de vitamina C si 12% din necesarul zilnic de fibre. Kiwi are de asemenea si un puternic effect anti oxidant.

8. Grasimile esentiale

Cele mai bune surse de grasimi esentiale sunt pestii si vegetalele (seminte). De asemenea, o alta modalitate excelenta de obtine grasimile esentiale este cu ajutorul suplimentelor de ulei presat la rece.

Nu trebuie sa te mai sperie cuvantul “grasime”! Acest tip de grasime chiar te ajuta sa scapi de grasime.

9. Branza dulce

Branza dulce este un vechi prieten al persoanelor care tin cura. Si isi merita reputatia – este considerata abligatorie in dieta. Este una dintre cele mai usor de obtinut surse de proteine. Exista putine alternative pentru a obtine proteine si a te ajuta sa pierzi grasime.

Si chiar te ajuta sa pierzi grasime. Majoritatea lactatelor contin Acid Linoleic Conjugat. Numeroase studii arata faptul ca acest acid ajuta la scaderea in greutate si la dezvoltarea masei musculare.

Totusi, cu influenta alimentelor degresate, inclusive lactatele, cantitatea de ALC este foarte scazuta, deoarece se gaseste in grasimea lactatelor. Deoarece vrem sa scadem cantitatea de grasime ingerata, va scadea si cantitatea de ALC.

Aceasta situatie e importanta, deoarece studiile au demonstrat ca ALC-ul ajuta in scaderea in greutate. Animalele si subiectii umani care au luat suplimente cu ALC au avut o scadere in grasime de 60%.

Iata de ce recomand lactatele integrale, nu lactatele sarace in grasimi. Grasimea din branza dulce contine cantitati mari de ALC care te vor ajuta sa pierzi grasime si sa cresti masa musculara.

Daca dieta ta este formata in principal din alimente naturale care contin putina grasime, atunci branza dulce te va plasa in niste limite mai mult decat normale. In plus, grasimea continuta ajuta chiar la pierderea grasimii corporale.

In cele din urma, proteina din branza dulce contine 2 elemente importante pentru dezvoltarea muschilor.

In primul rand contine glutamina, care este cel mai important amino acid din corp. Este foarte important sa fi sigur ca ai suficienta glutamina in alimentatie deoarece organismul o cere. Daca nu ii oferi o cantitate sufiecienta, organismul va lua glutamina din alte zone ale corpului. Adica din orice muschi. Si asa se va compromite sistemul muscular pe care incerci sa-l dezvolti.

In cele din urma, branza dulce e compusa din combinatii de proteine din zer si caseina. Zerul este o proteina care actioneaza repede, cand este consumata intra in sange foarte repede. Caseina are un comportament mai incet, se elibereaza mai greu. Este important sa obtii ambele elemente deoarece fiecare are beneficii care te vor ajuta sa scazi in greutate eficient.

10. Suplimente proteice

Praful de proteine este unul dintre pricipalele alimente raspunzatoare de dezvoltarea masei musculare. Si spun asta cu convingere. Din numeroase studii si experienta, un consum mare de protein va duce la dezvoltarea masei musculare, in special la persoanele care nu au mai folosit suplimente proteice. In cele mai multe cazuri, efectul este dramatic.

Daca se creste cantitatea de suplimente proteice va creste si masa musculara. Multi oameni nu iau in serios situatia si spun ca iau suficiente proteine din alimentele pe care le mananca.

Nimic mai departe de adevar! Pentru a-ti dezvolta muschii trebuie sa ingerezi mult mai multe proteine decat DZR.

Desigur ca se intelege si faptul ca mergi la sala de forta. Proteinele in plus fara exercitiu fizic intenes nu au nici o valoare. Trebuie sa mergi la sala de forta pentru ca proteinele sa actioneze.

Chiar daca ai luat 1 gram de proteine la fiecare jumatate de kilogram in trecut, in momentul in care vei lua 1-2 grame de proteine pe jumatate de kilogram vei vedea rezultate!
Muschii vor fi mai mari si mai tari si vei slabi. Un aport mare de proteine (atat timp cat cantitatea de carbohidrati e normal) va duce aproape intotdeauna la cresterea masei muscular si la scaderea in greutate.

Sursa: dieta-slabire.com

Articles

Slabeste sanatos

In Fără categorie on iunie 5, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , , , ,

Credeţi sau nu, corpul uman conţine mai multe bacterii care trăiesc în interiorul nostru decat celule individuale: 100 bilioane microorganisme vii în intestinele noastre, în comparaţie cu un “doar” 10 bilioane de celule umane.
Unul dintre cele mai bune tipuri de microorganisme pe care le avea in interiorul nostru sunt probioticele, bacterii sănătoase care trăiesc în intestinele noastre.

Noile cercetare de la Stanford University School of Medicine and Stanford Hospital and Clinics sugerează ca probioticele ne-ar putea ajuta chiar şi la pierderea in greutate.

Cercetatorii de la Stanford au observat primele efecte benefice ale probioticelor asupra greutatii atunci când se lucra cu pacienţii obezi care au avut operatii pentru reducerea in greutate. Studiile arată că beneficiile probioticelor sunt mult mai vaste si nu se reduc doar la persoanele care au avut operatii de eliminare a grasimi.

De ce sunt probioticele recomandate pentru scădere în greutate?

Mai multe studii au sugerat faptul că intestinele oamenilor de greutate normală conţin un amestec diferit de tipuri şi cantităţi de bacterii in comparatie cu intestinele persoanelor supraponderale. Un studiu a constatat dezechilibru in microorganisme, la copii de 7 ani, care erau supraponderali.

E posibil ca bacteriile rele sa cauzeze cel puţin o parte din problemele noastre de greutate?
Este posibil ca intr-o zi sa mancam doar bacterii prietenoase pentru a aduce corpul nostru la dimensiunea potrivita?

Este prea devreme pentru a şti exact unde se va ajunge cu descoperirile, aşa că acestea sunt recomandările mele:

- Asiguraţi-vă că includeti in dieta dumneavoastră alimente care conţin probiotice, cum ar fi iaurtul, chefirul.

- Evitaţi iaurturile care au fructe, în schimb mergeti pe produse cu low-fat, fara zahar si cat mai multe proteine si calciu. O ceasca de chefir este o gustare perfecta între mese sau după un antrenament.

- Probioticele ar trebui sa faca parte din dieta dumneavoastra. O sursa buna de probiotice ar mai fi grâu, bananele, ceapa, usturoi. (Consumul europenilor de produse cu cantitate ridicata de probiotice e mult mai mare decât persoanelor din SUA – una din explicatiile diferentei de greutate dintre persoanele din SUA fata de cele din Europa?)

- Dacă aveţi probleme digestive, se recomanda sa discutati cu un doctor despre probiotice si efectele lor asupra afectiunilor dumneavoastra.

În sfârşit, un avertisment: Nu va ganditi sa infulecati cat mai multe produse care contin o cantitate ridicata de probiotice astfel încât sa puteti sari peste exercitii sau sa ignorati planul de alimentaţie sănătoasă. Probioticele nu fac miracole.

Sursa: http://health.yahoo.com/experts/weightloss

Articles

Dieta cu kefir

In Fără categorie on iunie 5, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , , , ,

Kefirul contine 48 kcal/100 grame si, intr-o zi, trebuie consumata o cantitate de un litru si jumatate. Cu ajutorul lui se slabeste rapid, pana la cinci kilograme in zile. Marele avantaj al kefirului este ca poate fi consumat in diferite combinatii

Micul dejun, ambele variante contin aproximativ 200 de kcal

- o felie de paine cu seminte unsa cu o lingura de crema de branza, cinci ridichi si 200 ml de kefir cu verdeata.

sau

- o felie de paine uscata cu una-doua linguri de branza de vaci slaba si o lingura de dulceata.

//

Plus un pahar cu 200 ml de kefir, cu o lingurita de miere.

Snack

- Mix drinks: 125 ml de kefir amestecat cu o lingurita de miere si un pumn de zmeura sau o bucata mare de acstravete, e linguri de verdeata si piper.

Pranz
– Wrap (turta de kebab): doua linguri de crema de branza cu putin hrean si kefir, se amesteca si se intinde amestecul pe turta. Se mai adauga doua frunze de salata, 50 grame de castraveti si sfecla rosie, piper. In loc de castraveti se pot adauga combinatii cu sunca, piept de pui etc. – 150 kcal.

Cina

- O salata de fructe cu zaharoza cu un sos din iaurt, crema de branza si o lingura de miere.

sau

- Un sos din 50 de grame de crema de branza si 50 de grame de kefir si alune cashew, piper si coriandru. Se mai pot adauga morcovi, ardei sau telina. Sau, in sos se mai pune o lingura de crema de branza si se intinde pe o felie de paine cu seminte. (259 kcal)

Articles

Reteta de slabiti cu chefir

In Fără categorie on iunie 5, 2010 by blogtj Tagged: , , , , , , , , ,

Multe persoane intreaba daca cumva produsele lactate dauneaza intestinului.

Nu, in nici un caz.
In plus, laptele, chefirul, branza si smantana reprezinta sursa nr.1 de calciu, atit de necesara oaselor si dintilor nostri.
Cel mai eficient produs lactat pentru slabit este chefirul.

Va prezint cura de slabire cu chefir, care dureaza 7 zile. Va mai recomand, cura de descarcare de o zi cu chefir, toata ziua numai chefir. Dietologii recomanda chefir-ul pentru a restabili flora intestinala, atit de sensibila. Cu o ora inainte de somn un pahar de chefir astfel, puteti inlocui cina.

Cu dieta cu chefir (7 zile) se poate slabii pana la 5 kg.

Cura cu chefir:
ziua 1: 5 cartofi fierti si 1, 5 l de chefir.
ziua 2: 100 gr de pui fiert si 1,5 l de chefir.
ziua 3: 100 gr carne fiarta (slaba) si 1,5 l de chefir.
ziua 4: 100 gr peste fiert si 1,5 l de chefir.
ziua 5: fructe si legume (in afara de banane si poama) si 1,5 l de chefir.
ziua 6: toata ziua numai chefir.
ziua 7: apa plata (fara gaze).

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.